צרו קשר

כתבו לנו איך נוכל לעזור

כיצד לכתוב עבודת גמר אקדמית מוצלחת

לעבודת גמר אקדמית יש משקל מאד גדול בכל התואר שלנו, בין אם מדובר בתואר ראשון או שני. עבודה זו בעצם משקפת לרוב את כלל הידע שצברנו, תוך כדיי התרכזות באספקט אחד ספציפי ומחקרי. עצם כך מדובר בעבודה רבה שאינה רק עוסקת בכתיבה אלא גם במחקר והכנה.

לצערנו להיות סטודנט במשרה מלאה זו לא בדיוק אפשרות מציאותית ולכן סטודנטים רבים נתקלים בקושי כאשר מגיע הזמן להקדיש את עצמם אל כתיבת פרויקט גמר. אז כיצד נדע איך לכתוב פרויקט גמר מוצלח למרות הקושי?

כתיבת פרויקט גמר איכותי

פרויקט גמר איכותי יכול לבוא במגוון צורות, בהתאם לתחום בו מדובר. יחד עם זאת, ישנם קווים מנחים כלליים אשר הופכים את העבודה למצוינת. 

גיבוי והוכחה

כל טענה שנעלה בעבודת הגמר צריכה להיות מוכחת בצורה כזו או אחרת על ידי מאמרים קודמים שנכתבו. משמע, אנו יכולים להעלות השערה חדשה לגמרי, אבל עלינו לגבות אותה באמצעות הנחות קודמות, שחוקרים אקדמיים אחרים עשו. משמעות הדבר היא כי יש להשקיע זמן רב במחקר וקריאה של מגוון רחב של ספרים ומאמרים על מנת למצוא כמה וכמה גיבויים אמינים לציטוט.

חוקי כתיבה

מדובר בעניין טכני וחשוב, אך כל תחום אקדמי עוקב אחר מספר חוקי כתיבה שכוללים בתוכם את גודל הפונט, רווח קבוע בין פסקאות, ועוד. יחד עם זאת לא בהכרח כל חוג מעביר קורס הדרכה בנושא.

התנסחות

חשוב לזכור להתנסח בצורה אמנם לא גבוהה מדיי, עד כדי שהטקסט לא יהיה קריא, אך כן להימנע מכתיבה בגוף ראשון וסלנג. 

ציטוט

לבסוף, ישנם חוקים מאד מדויקים, לפי כל תחום, המנחים כיצד יש לצטט את הגיבויים שהבאנו בטקסט, כמובן מטעמי זכויות ומטעמי כבוד כלפי החוקר המצוטט.

ליווי בכתיבת עבודת גמר

ליווי בכתיבת עבודת גמר, אך בעיקר עזרה בכתיבה אקדמית, ניתן לקבל אצל גרייד פקטורי. חברה זו יכולה לסייע בהשלמת הפערים שיש לרוב הסטודנטים בכל הקשור לכתיבה בתחום הכללים של כתיבה אקדמית ובכך לוודא גם שהציון שלכם לא ייפגע מהפרת חוקים אלו. 

לסיכום 

אז כיצד לכתוב עבודת גמר אקדמית מוצלחת? ובכן פשוט לבקש עזרה בכתיבה אקדמית וליווי אצל גרייד פקטורי, עבור פרויקט הגמר שלכם.   

מידע נוסף מרחבי האתר

צרו קשר

כתבו לנו איך נוכל לעזור